mandag 8. februar 2010

symtomfri

denne mnd har gått forbi uten at jeg egentlig har tenkt noe serlig på baby making..
jeg var på ul å han fant ett egg..
derfra har det å bare vært avslapping.
vi hadde sex de to dagene gyn mentre vi burde.. ellers ingen tenking på baby.
har ikke hatt noen symtomer på eggløsning, mensen eller graviditet.
på mandag for 1 uke siden tok jeg en blodprøve for å se omjeg fikk full eggløsning..
skulle se etter et hormon på p husker ikke navnet, for å se om jeg fikk el helt liksom. Å legen var kjemp optimist å såå fornøyd for den prøven var vist kjempe fin, verdiene var heelt supre. Så spurte han om jeg hadde fått mens å da sa jeg nei å da lo han å sa men det er jo ikke sikkert du får heller da å det håper jeg jo stemmer... Kjente det kilte godt i magen når han sa det! Weee
det var 28 dager siden sist mens igår.. så idag er jeg jo på en måte 1 dag over tiden.. men min sykluss er så ustabil.. så jeg venter litt med å teste meg..
men var gøy da at den blodprøven var så sabla fin..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar