lørdag 17. april 2010

hmm. hva skal jeg tro?

hmm..
jeg er jo en sm tror på det meste.
å tror ofte på alt å ingenting.
lettlurt å godtroende ja.
men idag har vi drevet å ryddet. på plasser vi ikke har brukt på lenge osv.
å jeg har jo ikm imorra.
å har en brennende følelse nederst i høyre sida av magen i hele dag.
å så kommer det spesielle.

5 - 6 forskjellige plasser i huset idag fant jeg 3 kronestykker.
å vær gang jeg fant en sånn klase med penger så brant det mer i magen.
er det et tegn på at vi snart blir 3? hehe.
ja jeg legger mye i det.
men jeg blir jo litt forfjamset å lurer jo på om noen prøver å si meg noe. hehe.

imorra skal jeg ha familie selskap for å feire bursdagen min.
så om ikke tr kommer imorra blir det å kjøpe test på mandag å enten teste på mandag eller tirsdag. har en billig strimmel her hjemme. så tester med den på mandag morra.
er såååå sykt spent.
vil at dette skal være mnd vår asså..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar