mandag 30. mai 2011

er såå sykt spent, å husk el = egg løsning, TR = tante rød og ikm er forventet mens dag::D

heisann folkens
plutselig gikk det opp for meg at jeg er jo en dag nærmere ikm en jeg har trodd en stund hehe. trodde ikm var 1 juni, men det er jo 31 mai, for jeg har hele tiden tenkt at det var 17 og 18 mai som jeg fikk pos el tester, men det var jo 16 og 17, hehe..
men jeg tenker likevel å teste 1 juni, dagen etter ikm liksom.
er merkelig det her da, for veldig ofte på pergo så har syklussen vært 28 29 dager. men igjen den er å alltid 14 dager etter el ca iallefall.
igår var det 28 dager, idag 29, ingen tegn til tr enda, men er jo ikke før imorra det er 14 dager etter el.

har en utrolig merkelig følelse for tiden. er ganske sikker på en måte på at det går ra denne mnd, men iogjen så er jeg ganske sikker på at tr kommer.. så blir forvirret av meg selv. det kiler i magen når jeg tenker på å teste. har endel murringer i magen, hatt det 3 - 4 dager før el å no veeldig på selve el dagen. å så var det rolig, men 3 - 4 dager etter el kom murringene igjen å har vært der vær dag siden, de pleier ikke komme før 3 - 4 dager før tr liksom.

humøret svinger no veldig, er litt kvalmen på morgenen men ikke mye, å ikke vær morra- veldig press nederst i magen, stiv i korsryggen, myye luft i magen (fiser mye), trøøøøt, mer utflod, pleier å ha lite eller ikke no av det jeg, nå er det endel. det er litt sånn el slim aktig, men ikke helt blankt liksom. puppene er såre, den måten de er vonde på nå har de ikke vært før, før tr pleier jeg å få veldig såre brystvorter, men denne gangen er det selve puppen det er vondt i, litt inn i puppen, rundt det brune liksom, å ikke på selve vortene som det pleier før tr.
så man kan trygt si at jeg er kjempe spent ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar