mandag 24. oktober 2011

et lite håp tro?

selv om eggene var små, så har jeg testet med el tester for å sjekke.
å jeg har fått pos el test..
Fredag 21 - første posetive test - min strek var myye sterkere en test streken
lørdag 22 - 2 posetive test - min strek var mye tydeligere en test streken
søndag 23 - min strek var så å si lik som test streken, et snev svakere..

er den da negativ igjen den 23?
hmm.. det vil jo da si iallefall at el kom? håper på det. skal teste idag å, å håper den er tydeligere negativ.
ellers så kan den jo bli posetiv igjen. for var jo et egg på 9 mm, å så 2 egg på 6 mmm, kanskje de to å har gått videre.. hehe..
men vi har prøvd, å det har klaffet fint med de pos testene, så da krysser vi fingrene for at det blir en baby denne mnd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar