onsdag 28. august 2013

kjære Isbjørn ungene våre

Det er mange tanker som surrer i hode.
var dere kalde når dere var nedfryst?
er dere kalde nå?
Klor dere fast å varm dere inni magen min i 9 mnd :D
jeg lover å holde dere varme å passe på dere vær dag mine små isbjørner.
pappa spurte meg på vei hjem fra porsgrunn igår om dere kom til å bli unger som frøys lett eller kanskje motsatt? kanskje dere tåler endel kulde.
Jeg er spent. jeg tror dere blir hardføre å tåler endel kulde.
Men jeg skal likevel varme dere. kle dere godt å pakke dere fint inn i pledd å dyner. Dere skal aldri fryse, alltid være gode å varme å trygge å elsket. dere er alerede elsket mine isbjørner.
Jeg elsker dere ufattelig mye. Det er skummelt å tenke på at det ikke er sikkert dere blir i mage hulen  min i mer en et par uker.
Håper virkelig dere gjør det dere kan for å holde dere fast å gå i hi i 9 mnd. Så skal jeg love å gjøre alt jeg kan for at dere skal få et bra liv når dere kommer utenfor magehula.
To uker er lenge å gå å vente, kjenne etter, be, håpe, være redd, spent, gla, trist.
Ja til å med trist kjære Isbjørnene mine. For tanken på at dere kanskje ikke blir, den er skummel å trist.
om dere ikke klarer å holde dere fast begge to. Så klor dere fast som en.
Da går dere sammen å jobber som en å blir til en perfekt isbjørn.
Jeg håper så på å møte dere. Om det blir i form av to babyer eller en. så vil dere være helt perfekte.
Jeg har så lyst å holde dere, kikke dere inn i øyene, kysse dere i panna å fortelle at mamma elsker dere over alt på denne jord.
klor dere fast mine små isbjørner, bruk  klør, om jeg får vondt så går det helt fint.
Alt er verdt det for å møte dere i Mai.
ikke vær redde for å gjøre noe galt mot meg. Jeg tar imot alt med åpne armer. så lenge jeg får møte dere så er alt verdt det :D
en mor gjør alt for sitt barn. å det begynner nå.
elsker dere mine små Isbjørner, klor dere fast, finn en god myk plass i mammas magehule å voks dere store.


3 kommentarer:

  1. Tårer i øynene! Ikke det minste i tvil på at de er ønsket og allerede elsket!!
    <3 <3 <3

    -Irene-

    SvarSlett
  2. Å der kom tårene ja! Utrolig fint skrevet Torunn! <3
    Jeg ønsker og håper med dere at deres små isbjørner trives godt i magehybelen og klorer seg godt fast til de er klare og møte verden her ute <3
    Mange klemmer

    SvarSlett