torsdag 26. mars 2015

*river meg i håret, skriker å skjelver*

trenger en klem eller to. holder på å gå gal nå..
disse hormonene.. altså.. nesesprayen. jeg måtte jo ta den i 3 uker lenger en planlagt. å jeg får så hodeverk av den. hatt hodeverk nå vær dag i 4 -5 uker. er mye trøtt, sliten. mareritt, kvalme, kastet opp å her en dag.
å når da alt går imot meg. har en pc som hele tiden mister internett. å jeg driver å diller bilder å alt bare klikker.
både igår å idag har jeg sittet på datarommet å skreke høyt. å lenge. idag satt jeg bare å skalv etterpå. måtte bare få ut noe. hadde mest lyst å bare ta pc skjermen å hive den. men jeg brølte høyt å lenge istedet. å skalv masse etterpå. så hjalp det litt. men dette er så frustrerende. jeg kjefter fort på Espen, gjerne uten grunn.. å likevel, så føler jeg ikke at jeg har blitt så hormonell denne ganga. men de siste dagene har det tatt av. å jeg er så lei meg. jeg vil ikke kjefte, ha dårlig tolmodighet, grine, være sint osv. jeg er lei. å enda har jeg ikke begynt på spørytene, som gir meg mest hormoner. de begynner jeg på til onsdag..
er så lei...
vist ikke det går denne ganga.. så tror jeg at det smeller for meg.. jeg øsnelkr sååå inderlig barn.. men er det verdt alt dette? gang på gang... åååå er så sliten..

1 kommentar:

  1. Uff høres ikke greit ut med alle disse hormonene.
    Selv har vi vært prøvere i to år. Endo og nedsatt kvalitet på de små grå gjør det vanskelig. Vi har fått beskjed om at ivf egentlig er anbefalingen, men jeg kan ikke orke tilskudd av hormoner. Så all ære til deg for den innsatsen og energien du legger i dette! Virkelig :-)

    SvarSlett