onsdag 3. februar 2016

Vært på Ul

da var jeg på UL idag for å se på egg.. Ikke så bra..
Venstre eggstokk var det igrunnen ikke noe liv i. den var så liten at han sleit med å finne den. brukte både innvenndig å utvendig ul for å se. Den høyre derimot. hadde over 20 folikler.. men alle var under 9 mm.
Så.. de var små.. ikke hørt noe fra Porsgrunn enda. men regner med det blir videre på medesiner å så ny ul om litt.
Men.. vist de alle de på høyre side utvikler seg.. så er det jo plutselig fare for overstimulering..
ååå.. hvorfor skal kroppen være så teit?
nå er det jo slik at utaket blir på en måte utsatt.. siden eggene ikke er klare.. da forskyves jo alt.. å jeg som bare er klar for å vite om det går eller ei. har hele tiden tenkt at i mnd skiftet så vet jeg.. men nå kan det jo være jeg må vente til uti første uka i mars.. med min flax blir det vel uti 2 uka i mars.. HAFF...

det er så uretferdig... det er så teit.. Ja jeg er hormonell.. men åååååå.
jeg er så ferdig.. så på en måte har jeg lyst å bare avbryte.. kontakte oppdretteren av hunden jeg vil ha. de får valper nå 19 februar. som er leveringsklare 15 april. å blir det ikke baby blir det pels baby.. men jeg er utolmodig!!!!!!!!!!!!! jeg vil vite NÅ hva jeg skal glede meg til..
NÅÅÅÅ.. ikke om 2 - 3 - 4 uker... åååå..

Pokker.. der kom tårene.. Heheh.. ja jeg ler  mens jeg griner. jeg er så forbaska lei... 


venter spent på tlf fra Porsgrunn nå. for å høre hva de sier.. 

da ringte de fra Porsgrunn. Det blir fortsette på medesiner. å ny UL på fredag. så forhåpentligvis blir det utak neste uke 

1 kommentar: