tirsdag 31. august 2010

lenge siden

vet det er lenge siden jeg har vært her inne å oppdatert. men når det ikke skjer mye på prøvefronten så skjer det lite her å. Pergotime pillene som jeg må ha for å slippe egg er ikke å få tak i. de er tomme hos levrandøren. så må bare vente.. de får de mest sansynlig inn igjen i slutten av september. så da håper jeg å få startet da. kommer jo ann på om mensen kommer før de får inn pillene. da blir det enda en mnd uten. men.. jeg tar det ganske greit. for er inne i en sånn fin periode uten de pillene. er ikke depremert lenger, er i godt humør, har overskudd å trener, går ned i vekt å alt. så da fortsetter jeg med det frem til jeg får tak i pillene. å da kommer jeg til å hamstre piller. så jeg har hjemme for flere mnd fremmover. i tilfelle de går tom enda en gang..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar