mandag 24. januar 2011

nå er det lenge siden

jeg var her inne ja.
det har liksom ikke skjedd noe. går jo bare å venter på den hersens mensen så jeg kan få begtnt på dobbel kur. skulle hatt mensen på mandag som var. altså en uke siden idag.
så har faktisk vurdert å ta en test snart. hihi. men hadde jo pause mnd å uten piller så er sjansene minimale for at jeg selv har sluppet ett egg.. så tviler på at det er noe der.
men er jo litt rart å. for på pillene kommer mensen ppå dag 28, på pillene når det ikke kommer egg kommer mensen på dag 28, 29 og i pause mnd mine kommer mensen på dag 28. 29 å av å til dag 30.. å denne mnd var jo en pause mnd. å idag er jeg på dag 35 liksom. hmm??
men.. uten piller, ingen egg.. så å si aldri iallefall.. å aner ikke om vi hadde sex på den "riktige" tiden heller i tilfelle det var egg.
men.. jeg er blitt så hissig.. jeg klikker litt lettere eller hardere vær dag.. på alt å ingenting.
jeg er oppblåst å har hatt murringer i en ukes tid.
jeg er små uggen..
men er ikke moe øm i puppene, å slikt da.. så.. ja..
er så itvil..
vet det ikke kan skade å bare ta en test, men så er det liksom det at jeg liker ikke å teste bare for å teste. er ikke noen testoman jeg. hehe..
jaja.. får se hva som skjer..
håper bare ikkemensen kommer rett rundt 30.. for er så redd for at jeg skal ha mesnen 30 april.. så huff.. jaja..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar