fredag 1. april 2011

tr oversikt

Om 29 dager skal jeg gifte meg å jeg fikk mensen idag.
dvs at jeg er på cd 1 idag.
mine syklusser varierer veldig så jeg er så itvil ang 30 april å bryllup. det er 29 dager til. å jeg har ikke lyst å blø den dagen asså..

denne syklussen var det 35 dager fra mens til mens

altså dette er da mnd 1 sier vi. forige mnd blir mnd 2 osv. så skal jeg skrive opp lengden på syklussene mine.

mnd 1 - 35 dager
mnd 2 - 32 dager
mnd 3 - 35 dager
mnd 4 - 30 dager
mnd 5 - 29 dager
mnd 6 - 30 dager

det er jo et halvt år tilbake i tid jo.
mnd 6, 5 og 4 da gikk jeg på pergo å da er mensen ganske stabil, mnd 3 var å på pergo når vi var til danmark, da var eggene ikke helt modne på tiden å syklussen ble litt forskjøvet pga det.
mnd 2 og nå 1 er uten medisiner, uten noe homron behandling osv. det samme skal jeg jo nå denne mnd.
tror dere da at sjansene for å få mensen igjen om 29 dager er så stor? vil helst ikke klusse med p piller osv. å primolutt må tas 3 dager før ventet mens liksom.. å det er jo piller, hormoner osv, vil helst unngå det den store dagen.
hmm.. dilemma.. men er jo kun en gang på 6 mnd at mensen har kommet på dag 29 som det da blir det 30 april.
så satser på at det går fint jeg, eller??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar