søndag 3. juli 2011

tanker

igår fikk jeg mensen igjen. så nå er jeg da til på enda en mnd uten å være prøver å det føles rart. men er litt deilig å ha pause å da egentlig.
godt å bare slappe av, nyte livet å lade batteriene til vi hører mer fra Porsgrunn. skal bli såå morro når vi endelig kommer inn dit asså.
hun sa jo på tlf en at vi sees til høsten. greia da er at vi kommer inn til den forsamtalen, å så veier de meg der, å så tar de besluttningen. så jeg håper jo på å være nede i riktig vekt innen da. blir spennende å se. ned 0.3 kg denne uka. så det hjelper jo.. alt ned er ned liksom hehe
kan være det blir insiminering første gangen der borte, å det har jo ikke noe max bmi tror jeg. så blir spennende å se hva de sier. så får vi bare håpe at pengene er der når vi skal ut med masse til medesiner osv. å så tenker jeg så mye på , tenk om de ikke får ut egg, tenk om de ikke blir befruktet.. osv osv.. å vi er ikke startet enda.. hva skjer med mitt hue når vi er igang?? hjeeelpes..
jeg krysser alt av fingre å tær for at de får ut mange egg, at de blir befruktet å fine å at jeg får sette inn 2 pr forsøk å at jeg får egg til å ha på frys.. krysser alt jeg har for at det skjer
er så spent, tenker mye på det, folk rundt oss er spente, og håper å ønsker sammen med oss på at det skal klaffe snart nå.

'vennina mi ble tante igår eller idag, ikke helt sikker, og den ungen er lagd via prøverør i Porsgrunn, der vi å skal inn. så det gir litt mer håp hehe..
spennende tider jaa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar