søndag 4. september 2011

Porsgrunn, spørsmål

Jeg bare lurte, jeg har 2,5 - 3 timers kjøring hjemmenfra å til porsgrunn klinikken der vi skal til med prøverør osv.
så lurte på, når jeg begynner ¨på sprøyter osv, å skal inn til Ul for å se på eggåposer å størrelse osv, kan jeg da gå til min gyn som er 20 min unna, som var han som henviste oss til Porsgrunn, å så kan han ringe resultatene inn til PÅorsgrunn å si hvilken dag jeg å inn der til utak?
for ser for meg mega mye kjøring, inn på en mandag på ul for å se på eggene,m så hjem. å kanskje tilbake på tirs - onsd for utak å så hjem å så tilbake på tors - fred for insett. om jeg da kunne spart meg 5 - 6 timers kjøring iallefall en dag, så hadde jo det vørt knall.

tror dere det er en mulighet?, kan jeg spørre om det iallefall eller er det helt utelukket?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar