torsdag 10. november 2011

Farmora mi, betyr myye for meg

mamma ringte akkurat, farmor ble inlagt på intensiven igår
når mamma kom hjem fra jobb var det en anestesi lege, fastlegen til farmor å to sykepleiere å jobbet med henne
de fikk ikke kontakt, hun lå på gulvet

nå er hun kommet ned på en anna avdeling å er bedre, men du å skummelt
mamma ble med på sykehuset igår kveld, å farmor var ikke seg selv i det hele tatt
snakket bare om at hun måtte få den do stolen snart, hun var lovet en do stol..
å etter vært når hun skjønte hun var på sykehuset, mamma fortalte det igjen å igjen,
tilslutt så hadde hun sett på en lege å sakt: dere må informere aslaug
men mamma sto jo der å snakket til henne



1 nov døde oldermor, 6 november døde pappa, 10 november døde Rune, orker ikke et dødsfall til i November asså!!
Mamma sa at hun hadde pratet med sykehuset idag, å farmor var mer seg selv idag, hun svarte på spørmsål å viste hvor hun var osv, så hun er ikke på intensiven lenger, men likevel.. off..
vet ikke om jeg takler dette helt jeg.. off..
har vært så lite sammen med henne i det siste,
er som når mormo døde, fikk helt angst jeg, pga jeg hadde ikke vært på besøk hos henne etter at hun flyttet å det var 2 år tidligere
bare sett henne til jul å en middag hos mamma her å der
å fikk så dårlig sammvittighet
å nå farmor, har jo ikke tid til noe lenger, ser jo ingen lenger.. hjeeelp..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar