onsdag 14. desember 2011

lenge siden sist

Nå er det lenge siden jeg oppdaterte mye her ja:D har blitt utrolig lite blogging i det siste.
jeg er nå uten hormoner å uten prøving, vi slapper av å koser oss å nyter juletidens kjas å mas helt fri for baby prøvingens kjas å mas. blir for mye nå oppi jula å alt.
så derfor har vi tatt oss prøve fri ut året. det kjennes litt labert på en måte. synes det er litt trist liksom. for jeg vil så gjerne få en spire i magen. men sammtidig orker jeg ikke å være så hormonell i jula.

jeg venter mensen igjen helt i starten av ny året. så i starten som ca 1 - 2 jannuar. så da er vi klare for å sette igang igjen med nytt mot.
denne gangen skal vi ikke bruke pergo pillene, vi skal kun bruke sprøyter. så nå håper jeg inderlig at eggene blir store nok å i en ukedag ikke en helg.
å at vi endelig kan komme oss til Porsgrunn å faktisk få insiminert liksom.
er utolig kjedelig å ha gått to runder nå med penger ut, hormoner inn, men ingen sperm inn. for så langt kom det aldri.

jeg er såå klar for å bli gravid, jeg lengter sååå etter en baby.
alle rundt meg har jo barn, planlegger nyttårsfeiring med familien, ungene sine.
tenk å ha barn på julaften da... åå så koselig det virker. jeg gleder meg så til jeg har egne barn å gi gaver til.. egne barn jeg kan se bli lurt, skremt eller fortryllet av nissen.
jeg er rett å slett veldig klar for å sette igang igjen i jannuar:D

2 kommentarer:

  1. Så deilig med en jul man kan kose seg og slippe stresset med baby-prøving! ;)
    Vi har også "fri" nå frem til januar, er vel kun noen dager etter deg ser jeg =P

    Krysser det som krysses kan for at dere får insiminert denne gangen!!

    Ønsker dere en god helg ;)
    -klem-

    SvarSlett
  2. tuusen takk for det:D
    lykke til til dere å:D

    SvarSlett