torsdag 10. januar 2013

Ringt Porsgrunn

har fått ringt nå. det vi har avtalt er at så fort vi er klare igjen skal vi ringe de å bli satt opp da neste mens kommer. 
så nå er det pause på ubestemt tid. mindre vondt en først forventet. for nå slapper jeg helt av,. nå skal jeg finne ut hva som er galt med skuldra å så skal jeg kjempe meg mer ned i vekt, så stiller jeg sterkere med neste prøverør tenker jeg.
så jeg er med godt mot akkurat på den biten med å utsette.. det sleit veldig på meg. men det går fint.. men sliter endel med tanke på  den armen.. vil ikke at det skal være slik for alltid.

1 kommentar:

  1. Uff,kjipt når det ikke klaffer,og like kjipt er det,når de planene en har,blir satt på vent pga sånne ting som det med skulderen din! :(
    Har man ikke venta lenge NOK fra før liksom???
    Uff,nei dette unner jeg dere ikke!
    Håper virkelig dette med skulderen din går fort,og at du ikke får dårlige nyheter ang den.
    Skjønner godt du tar dette innover deg.Uff,er en vond og følsom periode :-/
    Masse lykke til videre.Håper det skjer noe innen 2013,og at dere kan være igang igjen i løpet av året :)

    SvarSlett