mandag 11. mars 2013

tanker

prøver å finne noe positivt med det å måtte utsette prøverør enda lenger. men det er ikke mange tingene altså.. jeg er klar for baby, ikke om et år, men helst i fjord, i går eller nå.. NÅÅ joo..
men.. det blir ikke helt slik enda. MR lar vente på seg ja.
men noe pos er det jo.
det må jo være bra for kroppen å gå såpass lenge helt uten hormon behandlinger, at kroppen får en skikkelig solid pause fra det ser jeg for meg som bra. da kanskje kroppen reagerer bedre på neste hormon behandling å at egget fester seg lettere da i en ikke alt for stimulert hormon kropp.
å jeg klarer forhåpentligvis å komme meg enda mer ned i vekt å enda mer ned mot normal BMI.
så de to tingene sammen bør jo ha positiv innvirkning på kroppen da.
eller?

1 kommentar:

  1. Jeg tror så absolutt at det har en positiv virkning ja! :D
    Men jeg forstår du venter på å få komme igang igjen, men er det noe man blir flink på som prøver, så er det jo nettopp dette med å vente...

    Sender deg varme klemmer

    SvarSlett