søndag 11. mai 2014

berg og dalbane av følelser.

heldigvis klarer jerg å holde motet oppe for det meste av tiden. å holde troa på at denne ganga går det.
men  her er et eksempel på berg å dalbane tankene..

igår skrev jeg dette:
Huff.. idag er en av de ille dagene i rugetiden. Idag føler jeg bare at det går jo aldri så hvorfor skal det gå denne ganga??? Men jeg orker ikke tenke slik. Jeg vil ha håpet oppe. Vil å troen her denne ganga. Be for oss.. kryss fingrene for oss. Å kom gjerne med gravid støv, baby støv å gode ord.. trenger virkelig en klem. for jeg forstår ikke hvorfor det skal gå denne ganga. det går jo aldri.. 

så er det idag.. å jeg skriver:

Iiiik.. det kiler i magen. Er håpefull igjen. Troa er her. Denne gangen skal det går. Idag har det flere ganger stikket endel helt nederst i magen. Sånn el smerter, mens smerter å brennende stikk liksom.. hmm.. er 9 dpo idag vist man regner at egget er 3 dpo når det blir satt inn. Siden mine ble satt inn på dag 3. Eller tatt ut fredag. Satt på frys på mandag. Så ja. Stemmer vel det. Så jeg vil jo være 17 dpo når jeg tester neste mandag. Men like greit det kanskje. Da ser jeg jo om mensen kommer fra 14 dpo.. håper jo seff at den ikke gjør det.. men ja.. iiik.. håpet er sterkt. Ny akupunktur time imorra. Krysser alt jeg har for denne ganga


hehe.. så ja.. det går opp å ned :D

1 kommentar:

  1. Stikking 9 dpo? Det lover bra! Spennende dette!! Janne Birkåsen

    SvarSlett