torsdag 18. mars 2010

rotete i hue mitt.. så blir rotete her å..

Nå er det jo noen dager siden 10-12 hehe.. 10ende var 28 dager etter mensen å 12 mars var 30 dager etter sist mens. Så nå er det jo da 36 dager siden.. Kom på det på mandag, oi tr er jo ikke kommet jo.. var hos legen på tirsdag å tok div sjekker.. tok å engraviditetstest, men den var negativ da.. hadde liksom så lite troa siden jeg ikke gikk på behandling. Tror heller bare det er det at når jeg ikke går på behandling så er TR ustabil.. Men har liksom et lite håp likevel hmm
tanta har enda ikke kommet.. det er meeeeeget lenge siden mensen var så sein som nå asså..
hmm..
våknet idag rundt kl 5.30 av at jeg var kvalm..
sto opp nå kl 06.15 å er små uggen kan man si..
men vil liksom ikke gå å tro eller håpe noenting..
jeg tok liksom test hos legen på tirsdag som var negativ.. på onsdag i forige uke, den 10 var det 28 dager siden sist jeg fikk mensen..
å helt siden jeg begyte på metformin så har den kommet mellom 28 og 31 dager..
så mellom onsdag å lørdag skulle den jo ha kommet..
nå er det torsdag.. hmm..
vist den ikke er kommet til over helga så tar jeg en CB tenker jeg..
er det noe sjans for at jeg kan være gravid når en test etter 34 dager siden sist mens ble negativ liksom??
nå sitter jeg her å er skikkelig muggen i magen.. sånn drite laust uggen liksom.. men er å skikkelig slapp å svimmel..
vist ikke mensen kommer i løpet av helga tar jeg en test til tror jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar