onsdag 31. mars 2010

påskelykke?

idag har jeg vært hos Faber å sett etter egg..
å gode nyheter. det var flere egg.. egentlig 3 eller 4.. men to av de var så små at det ikke ble noe av de.
men to av de var store å fine.
fått en sprøyte menopur for at de skal bli skikkelig gode å modne.
å så satser vi på full klaff på lørdag og søndag.
det haDDE BLITT VERDENS BESTE BURSDAGSGAVE Å FÅ TO BLÅ.. Å TENK DEN JULEGAVEN DA..
NÅ ER MOTET OPPE, FORVENTINGENE ER Å STORE..
SÅ VI HÅPER DET BLIR KLAFF DENNE GANGEN.... oi caps.. sorry..
jeg er iallefall kjempe opptimist nå.
det eneste er at nå i min fruktbare periode så skal vi være på hyttetur på ei lyss hytte sammenb med bror til min kjære, dama hans, å sønnen, kusinen til espen, typen hennes å dattera, og fetteren til typen å hans jente..
så de ler litt å sier at de skal sitte i stua å ta bølgen å heie på oss.. hjeeelp..
det kommer til å bli merkelig..
men dosen min med sperm skal jeg ha uansett.
god påske alle sammen..
å kryss alt dere har for oss nå. at det blir en eller to mirakler...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar