lørdag 26. februar 2011

over for dene gang

jeg har desverre vært uten nett helt til nå. vært hoe ei vennine som sleit litt å ble der til idag.
testen var desverre negativ å bare 2 timer seinere kom mensen. så det ble ikke noe:( trist å leit, så nå skal jeg på fylla:D
hehe off, galgen humor å slikt slår inn.
men når jeg engang blir gravid, da får jeg den riktige babyen.. min baby..
det er sårt å trist at det aldri skjer noe. men sammtidig går det ganske greit for er så utroolig vant til å bli skuffa liksom.
så da blir det lettere å..

nå blir det pause til etter bryllupet så da skal jeg slappe av å nyte dagene frem til jeg blir igft. å så prøver vi på nytt da.
gir ikke opp så lett nei..

1 kommentar:

  1. Tenker masse på deg! Håper det går etter forholdene bra - og tenk som så at nå kan du konsentrere deg fullt og heilt om bryllupet :) og nyte den dagen til det fulle (kanskje bokstavelig talt:p hihihi). Gled deg, bryllupsdagen kommer til å føles større og mer spesiell enn du forventer :)) Man veit ikkje følelsen før ein har opplevd den ;)) *erfaring*
    Masse lykke til :)
    Klem fra MiniFruen :)

    SvarSlett