onsdag 23. februar 2011

testing og tanker


er bare såå kjedelig å teste for tidelig
den testen jeg fikk med fra danmark kan man bruke blod å..
3 dråper
men det er litt store dråper..
stakk hull i fingeren min sitad.. men fikk ikke ut nok blod.. for pipetten må være haøv full..
den ble ikke 1/4 dels full engang..
så vil liksom ikke kutte av meg en skinnfille for å få nok blod heller da.. hehe..
så da droppet jeg det å tar det med urin til fredag.
men når jeg sto der å prøvde å få ut nok blod.. duu å jeg skalv.. hele meg ristet, skalv å var helt rar.

er så utrolig uretferdig at noen blir gravide sånn plutselig, når de er 16, på p piller osv..
mens andre må slite å prøve i mange år.
merker jeg blir sååå trist å sliten av all den prøvingen uten hell. så nå håper jeg virkelig det er vår tur altså.

det er helt merkelig, men jeg elsker barnet vårt. jeg elsker det ubetingen og savner det sååå inderlig. savner det som jeg savner pappa og inger. føler liksom noe mangler i livet mitt.
savner å holde rundt det, trøste det, kose med det, lære det rett å galt.
hvordan er det mulig å elske noe som ikke finnes???

2 kommentarer:

  1. Det blir sååå spennende på fredag!! Kan tenke meg du var nervøs idag, men kanskje like greit å vente til endelig testdag? *superspent!*

    Trur eg skal følgje deg litt her inne også eg :p hihihi..vert utruleg spennende dette her altså!

    Hilsen fra MiniFruen på MM:p

    SvarSlett
  2. åå så koselig med kommentar:D

    SvarSlett