fredag 17. juni 2011

er så rart å ikke prøve..

kjenner meg litt rar for tiden. er meget rart å ikke prøve på lille spiren.
vi øver jo da. hehe.. men.. uten hormoer å alt slikt. skal vente til vi hører fra Porsgrunn. håper jo det blir snart da på en måte hehe.
nå ringte jeg akkurat faber swennson. han sjekket at henvisningen til Porsgrunn var sendt å det var den for 1 mnd siden. så han synes det var rart jeg ikke hadde hørt fra de.
så han sa gi det en uke. vist jeg enda ikke har hørt noe da, så skulle jeg ringe han igjen. for da skulle han sende en kopi å si jeg savnet å høre fra de. hehe.
han mente å det var lurt å koble av litt nå frem til vi starter der inne.
men det er sårt å. alle rundt meg popper ut unger for tiden. å jeg har jo såå lyst på å prøver ikke endgang liksom.

men ja, om litt får vi mer hjelp. håper sååå det funker da asså.
det kiler i magen å det er såå spennende. er så nervøs for at ikke det heller skal funke liksom.
men vi satser på det asså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar