onsdag 1. juni 2011

prøvepause frem til Porsgrunn ringer.

testen idag var negativ, har ikke fått mensen enda da, men den er nok rundt hjørne.
så nå har vi bestemt oss for å ta prøve pause frem til vi hører fra Porsgrunn.
er litt deilig å bare senke skuldrene å slappe av litt nå frem til vi får mer hjelp. skal bli utrolig godt å komme igang med proffesionell hjelp fra Porsgrunn da, å det var jo i starten av mai legen sendte henvisningen, å sa at i løpet av 3 - 4 mnd ville vi være igang der inne. det er jo nå strax en mnd siden. så da er det 2 - 3 mnd igjen.
så da skal jeg bare slappe av i sommer, nyte sommeren med litt alkohol, festival, gummibåtens dag, å bare gjøre det jeg vil når jeg vil det. Pratet med min mann om det å det var han som foreslo å koble helt av litt. så det var litt godt egentlig.
vi har begge veldig lyst på en unge, men er så tøft å tungt når det hele tiden er hormoner i kroppen min. det går utover oss begge.

så da blir det nok litt lite lyd fra meg her inne i en tid fremmover..
men jeg kommer sterkt tilbake

ha en fantastisk sommer folkens

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar