tirsdag 31. mai 2011

nervepirrende

tester imorra
gleder å gruer meg..
men vil først se om tr kommer idag. for idag er det 14 dager siden el.. så er spennende å se utover dagen
jeg ber til de høyeste makter om at tr holder seg unna i 9 mnd nå. for nå er de vår tur, jeg bare føler det..
det er liksom litt sånn nærvepirrende idag.. hehe.. på pergo kommer alltid tr 14 dager etter el. å det er idag. jeg skjelver å er nervøs vær gang jeg går på do, for om tr er kommet, men til nå er den ikke det, ikke tegn til den heller enda så håper virkelig den holder seg unna.
jeg har en god magefølelse, men igjen, det hadde jeg etter insimineringen å, å 14 dager etter, så kom tr like forbaska.
men denne gangen bare er det anderledes. vet ikke hva det er, men har en god følelse.. men er likevel mega nervøs vær gang jeg går på do. helt merkelig.
det kiler i magen vær gang jeg ser at ikke tr er dukket opp.
dette er skikkelig merkelig.
men ja, jeg håper med alle cellene i hele kroppen min at det nå har klaffet. så vi får se imorra. spennende er det iallefall

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar