søndag 15. mai 2011

hormoner, tanker og tester

off.. idag merker de rundt meg at jeg er på hormon kur, å det er ille, kjefter vist å har et sint tonefall på alt jeg sier å gjør, irriterer meg for ingenting, å jeg føler selv at alle rundt meg missliker meg.. vet det bare er i mitt hue, men er ikke noe godt likevel.. det er egentlig ganske så ubehagelig.
har nå sett 2 episoder med vampyr dagboka å det var bare så trist. satt å tuta å lo å tuta nda mer pga at jeg tuta.. hehe.. jaja sånn er det å være hormonell.. hehe
ellers er humøret bedre nå heldigvis.

el testen idag var vel det man kan kalle nesten positiv. mye sterkere en igår, men enda ikke helt like sterk som kontroll streken. men det er ikke langt unna. så blir nok senge valsen på oss ikveld å ja. vil liksom ikke gi egget et smutthull. det var to egg, å det skal være nok av svømmere inni der når de kommer
har sex i det vi legger oss, for da ligger jeg jo nede i iallefall 7 timer etterpå. da bør de jo klare å svømme oppover. selv om jeg føler på morgenen at alt er rent ut. (jaja detaljer som er ukoselige, men likevel)

er på en måte kjempe rolig denne gangen, jeg vet liksom at henvisningen er i gang, at om ikke det klaffer denne gangen så kanskje neste mnd? å om ikke så er det snart Porsgrunn tidså vil si jeg er rolig forutenom at jeg tester etter el bare for å sjekke, siden legen mente lørdag - søndag, men el testen er ikke helt pos enda, så el kommer jo seninere en det han anslår. men satser på senge hygge ikveld, å imorra kveld å kanskje. her skal ingenting overlates til tilfeldighetene hehe..
jeg er såå klar for den ungen nå asså. å siden vi nå er nygift, å med to egg på vei, murringer i magen å en snart pos el test så er det jo bare å krysse fingre å tær å alt der er å krysse utenom beina da selvfølgelig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar