mandag 16. mai 2011

forvirret

kjenner meg litt forvirret her med tante på el tester. har tatt slike el tester fra billigtester nå i flere dager, det har gått fra å nesten ikke være synlig strek, å bare blirr sterkere å sterkere, å idag var min strek tydelig sterkere en kontroll streken. så el testen var positiv iudag. tok en digital en fra clear blue å, ikke smilefjes men sånn søyke, å den var negativ?? men tror muligens de er for gammle. har lugget i minimum 6 mnd. men er jo rart år jeg har sett på billig testen at den har blitt sterkere for vær dag å idag var den tydelig positiv å så blir cb en negativ? hmm...
legen mente jo el var ca lørdag søndag, men det stemte jo ikke helt da. m
men vi har nå hatt oss vær dag siden torsdag, ingenting skal overlates til tilfeldighetene her nei hehe..
så skal nok peise på idag å satser på at el testen var rikgig idag. bør jeg ta en imorra å? er ikke el egentlig en stund etter pos test? eller?
ytok testen 16 tiden igår å i 18.30 tiden idag.
å idag merkjer jeg mye stikkinger helt nederst i magen så er nok noe el på gang ja
er såå spent å klar for klaff denne mnd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar