tirsdag 24. mai 2011

sitter her å skal liksom fortsatt ikke kjenne etter symtomer. men det er ikke helt lett. er ikke mye symtomer da, men det herjer mye i nederste del av magen, stikker til av å til, presser, brenner, og bare herjer. tror jeg pleier å ha slikt før tr dukker opp å så det er jo ikke noe spesielt symtom, men pleier jeg å ha det så tidlig? hmm..er 6 DPO idag liksom. er jo enda en uke til tr skal komme.
men men, det som skjer det skjer. håper jo seff på en pos test da. er såå klar for det nå. nygift, å på første pp som mann å kone håper jeg på klaff asså.
kjenner på det at jeg føler virkelig det er vår tur nå, å synes det er såå på tide med klaff..
synes forholdene bare ligger så til rette for oss nå å håper virkelig på at det skjer noe snart.
jeg er forelsket i tanken på å bli mor. det er mitt største ønske, få et barn jeg kan overøse med kjærlighet, lære om rett å galt, følge til barnehagem skole, fotball, håndball, teater, ballett eller hva den måtte ønske. se på spise kake alene på sin 1 års dag, som min herlige niese gjorde just:D

lære å gå, spise selv, prate. å det er så mye å se frem til å jeg ønsker dette sååå inderlig nå. det er litt vondt å, at det skal være så vanskelig.
men jeg håper jo på klaff nå, ikke overbevist, men håper. å om ikke så er det Porsgrunn snart, men må jo litt mer ned i vekt da, å det er jeg såå lite på gli til for tiden. motivasjonen er borte liksom. å det bør den jo virkelig ikke være nå.
æsj asså.. verden er bare uretferdig av å til.
men en unge, det får vi, en dag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar