torsdag 26. mai 2011

jøss asså.. kl er 08.10 å jeg har alt vært våken i snart 2,5 time. kjørte min mann til kjevik lufthavn å var hjemme igjen til syv. har dusjet, byttet sand i kattedoen, spist frokost, stelt meg, pakket til canmpingtur i helga å nå venter jeg bare på en sms fra ei vennine om at ungen er klar for avgang hehe. skal låne ei snuppe som er født 2.2.2011 i helga det er første gang mora skal ha barnefri to netter, å hun er spent jeg er bare såå beæret over at jeg er den som får lov å låne henne er såå digg å låne babyer litt av p til når man såå gjerne har lyst på en selv. å denne lille snuppa er like gammel som min baby kunne vært hadde jeg ikke mistet. så derfor er det ekstra stas på en måte
vi to skal kose oss på campingtur gleder meg masse. skal ta en del bilder av henne å da mora har spurt etter baby bilde hehe, så det er morro.

ellers så har jeg enda litt press nederst i magen, er litt små kvalm, håper sååå det er en spire eller to på gang nå:D
ha en fin helg alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar