onsdag 1. februar 2012

dommedag

sto opp kl 09.00 hørte at mannen kom hjem fra jobb. gikk ned på do, fant frem kopp å test å tisset litt. stappet testen i koppen å ventet.. Mannen sto i dusjen å ventet med meg.
ventet å ventet, å ventet å ventet..
pleier som regel å skjelve no sykt når jeg venter. men ikke idag. var helt rolig å bare ventet..
å så kunne jeg se på den.. å... den var negativ..
ikke gravid nei.. forsvant litt ut av kroppen å ble helt tom.
gikk opp å la meg igjen, ringte Porsgrunn å jeg skal ringe de når mensen kommer så de får meg inni systemet på rett dag. men så må jeg ha en mnd pause der kroppen nullstiller seg igjen før jeg kan begynne ny runde hormoner.
dette blir vår siste inseminerings runde. går det ikke etter nestegang så blir det prøverør.
mannen holdt rundt meg å sa at han synes jeg tok det så bra idag. å kanskje jeg gjør det? er merkelig hva man skal bli vant til..
eller jeg føler meg helt tom, helt fjern. så kanskje jeg klyper meg til håpet at mensen ikke har kommet enda.
er så lei av negative tester..
ååå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar