tirsdag 31. januar 2012

drømte i natt

i natt drømte jeg på en måte to drømmer på en gang. den begynte som en, jeg våknet, gikk ned på do, fant en engangskopp å fant frem en test. tisset å ventet spent på resultat. å så delte drømmen seg i to. i den ene fikk jeg pos test å i den andre fikk jeg neg test. ringte Porgsrunn i begge drømmene men med forskjellig svar. jeg var mega gla å helt fjern i den ene, å deppa å bare gråt i den andre.
i den med neg test så var det prat om nye hormoner, nye sprøyter, nye penger ut, ny inseminering, jeg hadde mistet troa å var skikkelig i kjelleren.
i den med pos test så tok jeg bilde av testen, sendte den til alle som ventet spent sammen med oss, å la bilde ut på face, ble bombandert med tlf er å gratulasjoner å var rett å slett heelt borte i en lykkerus..

håper såå den gode drømmen er den som blir sann imorra..

1 kommentar: