mandag 30. januar 2012

tanker, symtomer å spenning

er så spent, prøver å ikke tenkte på det, prøver å ikke kjenne etter symtomer.. men så kommer det litt her å der, å så er tankekverna igang da vet du..
det stakk jo når jeg svømte på torsdag.. ååå.. idag ser utfloden litt ut som el slim??? er det bra?
ellers synes jeg det er litt rart at jeg har så lite symtomer,, litt murringer her å der, men ikke mye.. mer når tr kommer nesten.. har fått tr kvisene da æææsj..
å så er ikke puppene vonde, eller noe..

så symtomer er få, men her er de:
litt murringer,
den lille blødningen på 3 dpo
el lignende utflod

men har en kiling i magen likevel..
huff jeg er rar. arvet noen amme bh er for litt siden, de passer meg å tenkte greit å ha. tok på meg en av de idag. litt trøtt på morgenen. å når jeg så det. så kilte det no sykt i magen. måtte liksom stå der i speilet å kneppe opp amme delen å da kilte det bare enda mer i magen.. jeg vil sååå gjerne snart kunne bruke den å amme en liten baby..
nå har jeg akkurat vært å kjøpt meg test. så nå er det ikke lenge til.. er så spent.. huff..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar