mandag 9. juli 2012

Over og ut

Idag er det offesiell test dag. Jeg blør som en vanlig mens og testen var negativ. så nå er alt håp ute. Det klaffet ikke denne gangen. Men det var første prøverør. vi har noen forsøk igjen. Det skal gå. Det må gå.
Nå får meg å mannen bare slappe av å nyte hverandres selskap i sommer, kose oss, gjøre gøye ting sammen å slikt. Så blir det nytt forsøk ca i oktober. det er en stund til enda. Det er trist, Når det først ikke klaffer må man vente mange mnd med neste forsøk. Det slo meg egentlig enda lenger ned i grusen.
Men så fikk jeg tenkt litt. Tror det er bra jeg. Jeg får hormonene helt ut av kroppen før jeg skal begynne på nytt. Vi får tid til å være kjærester igjen. Kunne gjøre det vil vil når vi vil. å ikke tenkte på medesiner osv.
Jeg får tid til å komme meg litt mer ned i vekt før neste forsøk.
Om en uke skal jeg hive meg på lavkarbo igjen. Skal prøve på ketolyse i noen uker. å så bare generell lavkarbo etter det. å Mannen er til å med med på det. Han vil ikke i ketose da, for han må ha noe karbs pga en veldig aktiv jobb. Men vi skal kutte ut endel stivelse osv.
skriver med om dette på den andre bloggen min.
http://torunns-lavkarboprosjekt.blogspot.no/ om noen er interisert.

men det jeg ville si var. Dette forsøket var ikke så tingt som jeg hadde trodd. Jeg ble ikke noe hormon troll. Heldigvis. Så det skremmer meg ikke så mye med nytt forsøk. Anna en at jeg gruer nok litt mer til utak neste gang. for det var ikke no godt nei. Men jeg overlevde sist å skal overleve igjen.

Nå ser jeg frem til en sommer med min mann, der vi kan være mann og kone, dra på fest, kose oss i vogna, slappe av i soffaen, å bare være oss to.
Det er mye man ikke kan gjøre, som er normalt for et par, når man går på medesiner osv. så skal bli litt godt ja å ikke måtte tenke over alt hele tiden.
Prøver å tenke posetivt å se fremmover.
Å nå skal jeg fokusere på å nyte sommer og tidlig høst med min mann. å så er vi klare for ny runde når den tid kommer.

Men derfor blir det nok litt lite aktivitet her inne nå en liten stund fremmover.
Men jeg kommer sterkt tilbake når vi vet noe mer om neste forsøk.

ha en fin sommer videre :D

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Uff,jeg kjenner meg så igjen i det du skriver!!! :( Er så urettferdig at noen skal måtte slite så mye,for å få det til! :(
    Håper dere har kosa dere i sommer,og at dere ser at nå er det ikke lenge igjen til oktober! :)
    Den ventetiden mellom forsøkene er nesten værst! Ingenting skjer,og man bare sitter på gjerdet og ser årene flyr!
    Håper bare så inderlig det klaffer for dere snart,og at dere kommer dere gjennom dette,med positiv test ;)
    Stå på,og fortsatt god sommer....snart høst :)

    SvarSlett