onsdag 4. juli 2012

Allergi og ventetid

hater allergi. 
Å er jo ikke alle typer allergi medesin man kan ta som gravid. 
Jeg skal jo tenke jeg er gravid nå, så må leve som gravid. Jeg har testet ut alle resept frie allergi medesiner, å kan ikke ha de. enten sovner jeg eller så slår magen seg vrang. Så jeg får Aerius på resept. Men, de kan man ikke ta som gravid. 
Så idag våknet jeg med sandpapir på øyene, de er røde, renner å er vonde. Nesa er helt tett, er tung i pusten. å jeg svimler. Huff. 
Håper svimlingen kommer av en liten spire som har festet seg. hehe.


Nå er det ikke lenge igjen å vente før jeg kanskje får livets beste svar:D Til fredag har jeg bestemt meg for å teste. Det er til fredag jeg venter mensen å kan teste da.Så får vi se. Blir den negativ, så får jeg vente å teste på nytt til mandag. 
men du, det har igrunnen gått fort denne ganga. jeg har hatt endel å gjøre osv så det har nok hjulpet.
jeg er kjempe spent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar