fredag 29. juni 2012

en uke igjen

Nå er det alt 1 uke siden utak. jeg er da 7 dpo. å på 14 dpo er den dagen mensen ikke skal komme. å jeg egentlig kan teste. selv om de i porsgrunn sa mandag, så er dette kun for å være sikker på at testen blir pos. for 14 dpo kan være litt tidlig. men det er jo den dagen man venter mens. å jeg vil ikke at den skal komme.
Jeg tror jeg vil teste da. blir den negativ, så får jeg vente å teste igjen på mandag.
Jeg er så sykt spent.
har hatt ømme pupper i en uke nå. men det er pga egg løsnings sprøyta som er reint graviditets hormon, hcg, men idag er ikke puppene ømme, så nå er sikkert den sprøyta ute av kroppen.
Nå er det bare å håpe at egget har festet seg eller frster seg strax og at nye symtomer kommer på banen.
idag er en litt mer usikker dag. de andre dagenehar jeg bare vært rolig å avslappet og følt at dette går bra. idag er litt mer tvil. Men igjen. det er helt normalt. Det sier alle som har vært igjennom det. Det er eb følelsesmessig berg å dalbane og det er mye opp å ned i humøret. jeg er bare gla jeg har klart disse dagene fra insett på mandag til idag jeg med å bare slappe av å ikke tenke for mye på det.
Nå er det bare å slappe av videre å håpe at der går bra. Satse på to streker på en test om en ukes tid.
er så sykt spent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar