lørdag 23. juni 2012

slapp av helg

11 egg ble igår tatt ut, idag sa skumle telefonen at 2 av de bare var eggeskall. så av 9 egg var 4 befruktet å normale.
Insett blir til mandag. er sykt spent.
Men er litt redd, glemte å ta de stikk pillene til sjeden. skulle ta to igår kveld. å så 3 til dagen etter det.
Kom hjem så seint igår, å var så trøtt så gikk rett å la meg.
Kom på det idag tidlig. fikk tatt de to da. 
Men har jeg ødelagt alt nå da?
huff..

å en anna rar ting. Lurer på hvordan morsfølelse er, blir vel som et sjokk. For når hun ringte å sa det var 4 normalt delte egg, så ble jeg så gla. Fikk god klem av min mann som sa, vi har laget 4 babyer. Hihi, vet jo at det ikke er babyer enda. Men det er starten på de. Jeg fikk liksom lyst å se de, å passe på de. Hjelpes. huff..
Merkelige greier.


Så nå er det jo ikke no mer jeg kan gjøre en å bare slappe av i helga å stappe i meg stikk piller 3 ganger pr dag.
Til mandag har vi time til tilbakesett kl 12.30
MEN siden jeg er i faresonen for overstimulering så må vi komme mellom 08.00 å 08.30 på mandag så jeg kan ta blodprøve osv. I værste fall så får jeg ikke satt inn egg til mandag. Da fryses alle ned å så må vi vente på at kroppen min kommer seg.
Men det skjedde sjeldent. Så vi krysser fingrene for at det ikke skjer da. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar