onsdag 6. juni 2012

Første sprøyte er tatt

Våknet idag tidlig, sto opp, tok nesespray å begynte å mekke sprøyte, er vant til en med pulver en med vann. men neida, da skulle jeg ta det opp å ned i neste med pulver, ferdig nå? neida, ta det opp å nedi enda en med pulver, altså 3 med pulver 1 med vann.
3 ganger så mye hormoner som jeg har tatt pr sprøyte før.
det kan jo bli spennende.
min kjære mann skrev en festlig status på face idag tidlig.
den lyder såher:
Vinker farvel til min kjære kone. Vi sees om noen uker kåna mi. :0) forbreder meg på at Hormonella kommer på besøk istedenfor.
hyggelig mann jeg har altså:D hehe..
jau jau. Jeg kjenner ikke så mye til de enda heldigvis. Jeg kastet jo opp igår, men hadde jo ikke begynt på de enda da. men kan jo være nesesprayen. Men idag har jeg harr sånn super festlig mage da. Det kan være sprøytene. Å så har bekkenet begynt å tulle. Men sånn untenom det så er det ikke så mye.
jeg er bare såååå sykt klar for at det klaffer nå.
Først besto jeg skolen, så fikk jeg jobb. Alle gode ting er 3, så da håper vi det er baby klaff som er 3 tingen da:D
det var litt fra meg idag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar