tirsdag 19. juni 2012

vræææl, river meg i håret her nå

imorra setter jeg el sprøyta. gud det er så sykt spennende nå

er så nærme nå liksom, så tenker bare på alt som enda kan gå galt bare før egget blir satt inn liksom

når egget er satt inn, da kan jeg prøve å roe meg, for da er det ikke mer man kan gjøre, da er det liksom bare å 

vente. men nå, frem til mandag. gud å mye som kan gå galt.

joda, de har gjort det mange ganger før. men en menneskekropp er ingen eksakt vitenskap

så det skjer av å til at etter el sprøyta så løsner alle eggene, spontant, slik at når de skal inn å hente de ut, så er der 

ingendet kan skje at eggene ikke tåler ut hentingen,

kommer vi så langt at de får hentet ut, så kan det være at ingen blir befruktet, eller at de ikke deler seg riktig

ja jeg trenger bare ett, å spurte å om å sette inn to, hun sa i utgangspunktet sier jeg nei, for du er så ung.

så ja. Dette er skikkelig nervepirrende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar