søndag 24. juni 2012

vi har 4 barn i et skap

Hehe, høres rart ut. men ja. I går når de ringte å sa at av de 11 var to bare eggeskall, så av 9 egg var 4 befruktet å så normale ut. Så får jeg klem av min mann å så sier han, vi har laget 4 babyer. hehe.
Det føles helt rart. Fikk til å med en merkelig følelse av å ville beskytte eggene mine??? jaha.. er det mulig?
idag igjen sier mannen, tenk, vi har 4 barn liggende i et skap en plass.
Å det er vilt. 4 embryoer som deler seg å lever å kan bli barn. Imorgen håper jeg virkelig at blodprøven er fin å at jeg får satt inn et egg. Da skal jeg ruge å håpe på at mage hulen min er god og at egget får festet seg.
Jeg er sykt spent. Har endel jeg skal de neste ukene, men er egentlig litt gla for det. da får jeg noe å henge tankene på. det tror jeg kan hjelpe. Jeg skal likevel få inn tid til sofa å varme på magen. Aldri fryse og ikke løfte tungt. så skal jeg ut på oppdrag så må jeg ha bærehjelp. derfor jeg har fått de fleste til å komme til meg for tiden. hehe men har 3 oppdrag ute. Så får bare satse på at jeg får bærehjelp da.
Jeg er alt gla i barna våre som ligger å deler seg i et skap. hehe, høres helt sykt ut. Huff, nå håper jeg virkelig at det egget som blir satt inn er gull egget å fester seg godt å blir der i 9 mnd.
Er ikke ferdig med medisiner enda da. stikk piller opp i det aller helligste 3 ganger pr dag. det er søren ikke bare bare. hehe. men men. Det er absolutt verdt det for å gjøre mage hula perfekt for egget vårt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar