torsdag 5. september 2013

er det lov å drømme?

har  jeg lov å er det lurt? det er to forskllige ting.
hvor lurt er det å drømme å håpe for mye? blir ikke fallhøyden da bare veldig stor?
men  igjen.. hvordan vil de 14 dagene i tortur bli vist man skal gå igjennom de som en pessemist å forvente mensen? det vil jo ikke hjelpe.
idag har jeg snakket til isbjørnene mine, bodt de holde seg godt fast.
jeg drømmer meg bort til trilleturer, fotograferinger i all slags positurer å forhold. skal nok knipse bilder til den store gull medalje av mine egne små søte nurk. Jeg elsker jo å ta baby bilder. tenk å ta de av mine egne.. å fremkalle store bilder til å ha på veggen.. åååå jeg gleder meg så til det.
blr nok å til at jeg skal ta mege bilder. vær uke tenker jeg. morro å ha i ettertid for å se forskjellen.
tenker første bilde blir tatt til onsdag om testen viser to streker.
åååå jeg håper såå den gjør det. det kiler i magen bare med tanken.
jeg har troa, å alle rundt meg sier at de har troa, alle er så sikkre på at denmne gangen går det.
det er vel å bra det. men det gjør igjen til at tanken på at den er negativ skremmer livskiten ut av meg.
fy søren. rugetiden er virkelig en karusell av følelser ja.
Idag skal jeg låne dattera til bestis. Det blir så herlig. hun er født i Jannuar i år å er jo da en søt baby som jeg kan kose meg å leke med. å tenke på. så får jeg kanskje tankene vekk litt fra mine egne isbjørner.
det som er rart å tenke på er at vist de har festet seg, så har de festet seg nå. så nå er liksom den hold dere fast virkelig her. er dere festet? så hold dere fast. ikke mist taket.
ttvihold dere fast helt frem til mai. Terminen min blir rundt 21 mai om jeg har regnet rett. å det er jo en flott tid å få baby på.
å du å du, dere små søte isbjørn unger. husk at mamma elsker dere alerede. så ufattelig mye.
at om mensen kommer, så kommer jeg til å føle at jeg mistet dere. ikke bare at jeg ikke ble gravid. men jeg er jo gravid i 14 dager, jeg har denne tiden til å knytte meg til dere, bli gla i dere, håpe på dere. å jeg er knyttet jeg. jeg elsker dere. å vist det ikke går, så kommer jeg til å føle at jeg mistet dere.
så kom igjen mine søte små.
hold dere fast

1 kommentar:

  1. Krysser alt jeg kan krysse for dere nå! :)
    Håpet er noe ingen kan ta i fra dere, og jeg håper med dere nå. Denne gangen får vi håpe, om ikke begge, så isåfall en av de vil vokse å gro i din magehybel <3
    Fallhøyden om det ikke skulle gå er der uansett, man elsker de fra den dagen de blir satt inn og ja, vi med ivf har vår egen sorg da man får negativt svar.. Men det håper jeg dere slipper denne gangen ;)

    Stor klem

    SvarSlett