mandag 16. september 2013

Pratet med Porgsrunn idag

var en spennende tlf sammtale egentlig.
nå skal jeg ringe de med neste mens ca 10 oktober.
ich..
å da skal vi igang med nytt fryse forsøk. men denne gangen i naturlig sykluss.
det vil si, ingen medesiner. kun el tester å når da testen blir pos, (om den blir det da) jeg har jo ikke el så ofte. Men de har troa på det. så da har vi å det  :D
da skal jeg inn å sette inn en  ny isbjørn da når el testen er pos. så liksom kroppen gjør alt selv. vi bare vet at egget som "slippes" blir befruktet :D hehe..
i teorien, kan vi da ha sex? å så befruktes kanskje det egget kroppen slipper av seg selv å da tro?
google.. heheh..
er vist noen små hikkups med å gjøre det slik. men er sundt for kroppen. så vi prøver.
vist el test blir pos på en onsdag eller torsdag, så blir forsøket avbrutt. for de har ikke innsett i helger.
Men, med slike forsøk, så trenger man ikke å ha en mnd pause mellom vær. så da kan vi jo prøve selv på det egget som kroppen slipper.
å vist mensen da kommer, så kan vi begynne rett på nytt. trenger ikke en mnd med pause slik som vi må nå pga kroppen har fått så mye medesiner.
så det er jo bra.
å litt kult. tenk om det må avbrytes da fordi el kommer på en onsdag eller torsdag, men så klaffer det av seg selv?? det er vel en mulighet det da?
google igjen.. hehe..
spennende.

jeg er med godt mot. har en fantastisk mann som jeg elsker.
å denne mnd skal jeg prøve å få sjikk på kropp å mat intakk igjen.
skjerpings på sunnhet, å bevegelse.
skal trene, spise sundt å prøve å få kroppen i bedre form.
alt for at det skal bli en best mulig magehule for en ny isbjørn.
håper jeg har motivasjon å styrke nok til å få det til denne gangen da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar