mandag 28. april 2014

Det er spennende tider.

Jeg kjenner jeg er så spent for tiden.
nå er vi liksom igang igjen. nytt forsøk. ny sjanse, nytt håp.
i skrivende stund sitter jeg med akupunkturnål i tåa. et punkt jeg har fått beskjed om å sette nål vær dag for å styrke noen energier i kroppen som skal være med på å hjelpe å holde  på egget.
det er vår, tid for nye spirer å ting til å gro. jeg går til akupunktur denne ganga.
jeg har håpet å troa.
jeg skal tro at denne ganga går det. akupunktøren min foirtalte det at tanke kraft er sterk. så viktig å tro å håpe at det skal gå.
skal jeg klatre til toppen av et fjell å begynner i bunnen med "dette går aldri, jeg kommer ikke til å klare det"
tror du da at jeg hadde klart det? ..... ikke jeg heller.. hehe..
så derfor skal jeg tro at denne ganga går det.
å jeg har mye ods med meg.
sol og varme, vår, tid for vekst, akupunktur, osv. Så ja.. nå håper vi :D
ønsker at denne ganga går det, håper at denne ganga går det, tror at denne ganga går det. så kanskje det da funker. jeg har et stort håp. å et inderlig ønske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar