fredag 4. april 2014

tanker

Merkelig mye tanker som kan fly i hode. har vært hos Renate en liten uke nå. det har vært lek med unger, barn med hjem fra skolen, søl, tøys, moro, lek, uhell osv.  Jeg har tørket tiss fra dør Karmen, lekt tog, skiftet klær på ungen og vasket han. Å nå kom han med suttene å ville sove senga.. Hehe, finingen. Mens jeg satt der i stillheten, tenkte jeg over siste uka. Vært med Renate vær dag. Å ungene, lite søvn og mye dill med ungene, kjøring til skole ...og barnehage, lek, lage mat osv. Å jeg kjenner. Selv med mye lov og lite søvn, så føler jeg mer mer opplagt og frisk en på lenge.. Unger er virkelig meningen i livet. De gir så mye glede. Jeg kjenner på at nærværende, håpet, gleden, frykten og spent heten kommer rammene over meg her. Mot slutten av mnd så begynner jeg på medisiner. Ny runde med innsett av en liten isbjørn nærmer seg. Håper sååå inderlig at det nå er vår tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar