torsdag 5. mars 2015

hmmm

Mye intrykk de siste dagene.
jeg har fått oppleve en fødsel.. det var så stort at jeg ikke har fått sammlet tankene helt enda. det var rørende, fint, spennende, klarer ikke helt å finne de riktige ordene. men du for en opplevelse. det var fantastisk!!!
Jeg er rørt, overveldet å gla. kommer tilbake til mer om dette seinere :D
så er det jo nesespray tid for tiden. mye plaga med nesa, den klør, er tett, blir fort kald, jeg har endel hodepine å pupper fra en anna verden. de er ikke gode.
Jeg venter på mensen nå. for den skal komme ca idag. å så er det sprøytestart den 11, altså til onsdag. så det er en spennende tid. å jeg tror mensen er rett rundt hjørne. selv så mye jeg skulle jo ønske at det egget som jeg slapp av meg selv denne ganga hadde blirr vår baby, så ser det ut til at tante rød er på vei.
Jeg kjente skuffelsen, men sa til meg selv.. skjerp deg Torunn, du er igang med ny runde prøverør nå. du viste at sjansene nå var små. men nå er det å slappe av å håpe på fine flotte egg med utak.
Jeg er spent.

1 kommentar:

  1. Må ikke gi opp skjønne du! Etter 15 forsøk, reiste vi til Riga og det ble full klaff!!:) masse lykke til!

    SvarSlett