torsdag 26. november 2015

det nærmer seg

Torsdag for en uke siden fikk jeg mensen.
å det vil si at neste mens, da skal vi igang. altså skal starte med nesespray 20 dager etter mensen start i desember. så det blir jo i starten av jannuar. men likevel. det er på neste mens jeg skal igang.
jeg tar jern, sink, skal snart ta folat, tar d vitaminer å sitter her å nå å drikker en shake. jeg trenger motivasjon for å komme ned i vekt.l vil mest mulig ned før oppstart. men så lett som det skal bli i desember å jula liksom..
jaja..
det må bare gå.

1 kommentar:

  1. Vi starter også opp på neste forsøk i begynnelsen av januar. Blir lang igjen med spray og hele pakka. Var gjennom første forsøk, som ble mislykket nå i november og gikk opp 2-3kg i prosessen. Har nå BMI på 30,6, så kjenner meg igjen i det du skriver om hvordan man skal takle spising og jul når man helst vil ned ørten kilo før neste forsøk :-( Håper derfor bra, og at en en dag synes alt var verdt det. Vanskelig å tenke sånn når det ikke hår som en håper.

    SvarSlett