torsdag 5. november 2015

har fått svar fra Porsgrunn

jeg sendte jo en mail ti lPorsrunn å var veldig spent på om det var lang ventetid osv.
svaret jeg fikk var dette:

Hei Torunn

Du kan starte på den menstruasjonen du ønsker – hvis du vil starte på januarmens, trenger jeg å vite når den kommer, slik at jeg kan telle ut og reservere en uke til deg (nyåret bringer nok lykke J

Mvh

Ellen Eriksen
sykepleier 

jeg skrev da tilbake at mensen pleier å komme mellom 18 og 20 vær mnd..  

å da fikk jeg denne mailen:

Hei

Jeg har satt av plass uke 10 – kontakt oss når mens i jan kommer (ta julefri og tenk på at i jan - da er det din turJ)

Mvh

Ellen Eriksen
sykepleier 

så nå er vi "igang" altså vi er registrerte.. skal ringe med jannuar mensen. å om ikke jeg husker feil så begyner man da på nesespray 20 dager etter mens start da i jannuar. så det blir jo da uti februar. så skal februar mensen komme, å jeg skal da begynne med sprøyter osv. så er jeg da satt opp i uke 10 til utak.. blir spennende., skummelt å spennende.. uke 10 er jo uti mars liksom.. men begynner jo etter jannuar mens..
eller.. skal vi se.. tenke litt.. vil jo ikke gå på hormoner i jula.  men om mensen kommer 18 - 20 desember å jeg da skal begynne på medeesiner 20 dager seinere.. 

*drar frem kalender* 
 da blir dag 20 den 7 jannuar..  :D oi oi.. kanskje jeg skal det heller :D om ikke de har ferie i desember da.. får sende en ny mail å spørre :D
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar