tirsdag 29. mars 2016

Påska, og valpe oppdatering :D


Nå er påska over å vi har stor kost oss. vært i vogna. hatt  masse besøk. Espen var 2 dager på heia med Roger. de gikk på ski til Bossbu.
Renate, Magne og barna var i vogna med oss hele påska.
vi så påskeharen å vi har kost oss masse:D


vi var 10 barn oppe på myra i helga. det var helt utrolig koselig. barne latter, yrende liv å bare kos.
Her poserte alle barna kjempe fint. for nå hadde de akkurat funnet påskeeggene som påskeharen gjemte. vi så han oppe i skogen :D

Når vi kom hjem fra påsketur så hadde oppdretter Mimmi, lagt ut noen bilder fra hennes påsketur.
så da fikk jeg sett litt nye bilder av valpene :D de vokser som ugress sier Mimmi :D
 Her ser du alle 4 valpene. vist vi ser på hodene så er første fra venstre Quasar,Querida, Quinn og Q-T


 her er det Quinn i fokus på fanget til Mimmi :D han er jo nydelig da.


                           se så fint Quinn strekker ut forlabben. Flotte fine gutten vår. 

Mimmi forteller også at valpene vokser som ugress. Quinn veier nå 1650 gr å er ikkelenger den minste i kullet
Jeg er jo hjemme vær dag. fullt ufør. så er ganske digg å ha så mye tid til det som interiserer meg så masse. jeg ser så frem til kurs, treninger osv. Det er jo meg som skal kurses. Meg å valpen skal gå valpe kurs, nybegynner kurs, jeg vil å teste ut agility når han er blittt 1 år. så det er neste vår. jeg skal på utstilling i august er planen. vist jeg får øvd litt på det som skal gjøres der. Så vil jeg gå lydighets kurs, eller sånn apell merker eller hva det  heter. vi skal gjøre mye sammen vi to.
Under frokost igår så sa jeg.. iii.. Espen, 12 dager igjen.. så sier Magne som er  på besøk.. ja 12 dager til så får du jobb.. hehe.. ja da får jeg mye å henge fingrene i. Espen ser på meg å sier.. jeg tror det er en jobb du kommer til å trives veldig med.
Å det er det virkelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar