tirsdag 24. november 2009

fremtiden ser mørk ut..

idag var dagen.. jeg skulle finne ut om pergotime pillene hadde gitt meg eggløsning. ganske så spent la jeg meg opp på bordet å fikk den lange tynne dingsen opp i det aller helligste.
å så ble alt svart..
pergotime pillene hadde ingen effekt. ikke noe tegn på noe eggløsning der nei.
å jeg som har følt mensen smerter de siste dagene å. aaarg.
fikk resept på dobbel pergotime kur pluss noen sprøyter.
så når neste blødning kommer så skal jeg til med dette. kanskje sprøyter og piller sammtidig eller sp skal sprøytene tas etter jul. vi får se når neste blødning kommer.
men nå idag fikk jeg masse eggløsningstester i posten. å legen sa at eggløsningen kunne jo komme forsinket. men han trodde ikke det.
men jeg skal teste med eggløsnings tester jeg å så ser vi. kanskje det kommer en eggløsning likevel?
krysser alt jeg har jeg.
off..
føler meg ikke helt fin i formen nå. dette var kraftig nedtur ja. at ikke de hadde virket i det hele tatt.
jeg som var såå opptimist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar