onsdag 18. november 2009

tankekjør

Tankekjør i hode mitt.
hvorfor må jeg tenkte slikt?
blir så gla, så trist så lei.
altfor mye, i en fei.

nei.. ferdig med å rime.
men jeg er så gal av tanker.
de popper opp i tide å utide.
altfor mange tanker

jeg er steril..
neida.. jeg har bare ikke eggløsning
jeg kan ikke få barn,
joda, bare vi må ha lit hjelp av noen piller,men jeg hater jo piller. er ikke fan av å ta slikt.
tenk om det virker på første forsøk, da får jeg barn i 2010 sammen med 4 - 5 andre jeg kjenner. å 2 av de er jo på mine tanteunger.
å tenk å gøy å få kusiner/fettere på samme alder.
men ikke bli for gla nå. det er ikke sikkert de funker. tenk om ingenting funker.
prøverør, typen er ikke klar for prøverør.
blir jeg uten barn?
jeg har så liten familie igjen i livet.
vil gjøre den større. vil få mine egne barn. utvide familien min som så tragisk er blitt så liten.
savner dere, pappa, søster, svigerfar og onkel.. savner dere masse.
jeg vil få barn som jeg skal fortelle om dere til. dere skal leve videre i barna..
men hvor blir det av barna?
helsa. joda, den helsa er til å ta å føle på.. til å spy av.
feiler alltid noe jer jeg. blir tullete.

Men. Nå får jeg prøve å ta en dag av ganga. håpe at disse pergotime pillene har gitt meg eggløsning. å så får vi håpe det klaffer på første forsøk. om ikke så er det 28 EL tester, 5 gravi tester og en temper på vei i postkassa. så da har jeg ting under kontroll.
Men tenk, bare tenk.. om det som er i posten ikke trengs. tenk om jeg blir gravid nå?
åå. ikke tenbke for mye på det nei. det var det ja.

legger vekk tastaturet jeg nå tor jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar