fredag 11. desember 2009

hurra.. mensen kom?? hehe

hei igjen..
er såå gla nå..
fikk mensen igår.. det er jo ikke noe å glede seg over egentlig. men jeg er gla.
for at dette er første gang på over 4 år at jeg får mensen på riktig tid. nemlig 28 dager. det er jo heeeelt utrolig. skal begynne på min pp2 nå å dette er dobbel pergokur.. å skal inn å sjekke den 22 desember.. å jul med din glede og barn i august nynnes i hode mitt nå. hehe..
legen min sa at dette var veldig spennende.. at mensen kom nå.. så han er opptimist..
å da må jo jeg å være litt opptimist.
så vi får kooose oss masse i jula og nyte dagene.. så får vi håpe det klaffer.
tenk om jeg får eggløsning nå da?
har til å med kjøpt meg slike gravid vitaminer. som man skal ta når man planlegger og bli gravid å i første trimester.
jeg er gla.. jeg er spent og ja..
håper det funker nå..
kryss fingrene for meg da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar