fredag 25. desember 2009

jula

kjære dagbok.
nå har det gått i ett siden 23 med julefeiringer, og julemiddager. imorra skal espen sin familie komme til oss. å vi har jo ikke vært hjemme noe siden 23 nesten. så idag kom vi hjem i 22 tiden å da var det rett på å rydde, støvsuge, dra ut til langbord, osv små pynt til gjengen kommer imorra.
vi får ta å vaske over gulvene imorra.. nå er det litt seint. må jo opp tidlig. 7 kg kalkun skal jo steikes.. med fyll og greier. aldri laget kalkun før så er veldig spent. vi har npk av brød vist det blir helt galt.. hehe..
har klart og ikke fokusere så mye på baby de siste dagene da.
vi har jo seff kost oss vær dag da. men ellers er det julefeiringen som har stått i fokus.
er jo noen tanker som kommer krypende av å til da.
broren til espen skal bli pappa igjen i juni, og da lurer jeg jo på.. vi er jo iallefall 1 baby neste jul pga den tante ungen min som kommer.. men er vi 1 eller 2 til å kanskje? det hadde jo vært super morro.. håper såå det er vår tur denne mnd. nå har vi ventet i 4 år på en liten spire. å nå som vi vet at han er i flott form produksjonsmessig å vi vet at det er 2 egg hos meg denne mnd..
er det rart vi håper da?
til og med min kjære er fult klar over at det er to egg.. å heelt klar for full klaff på begge to..
har alltid drømt om tvillinger jeg da..

over til noe litt anna.. skrev tidligere idag at jeg ikke har hatt vondt i magen idag.. men i skrivende stund stikker det noe sabla heelt nede i venstre side.. lurer på hva det er. vet det har med egget å gjøre da.. bare rart at det bare av å til er vondt..
en merkelig følelse til er at det plutselig her å der kiiler skikkelig i magen. sånn karusell kiling i magen.
tror det er at jeg er så spent å av å til bare kiler det så.. er sånn forelskelses kiling i magen på en måte.. veldig rar følelse...
noen andre som har hatt det slik tro??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar